dimecres, 7 de gener del 2015

"JO DONA, JO MARE"

Activitat 13 de Gener de 2015

El proper dimarts 13 de Gener  a les 17:30h al Centre Cívic Granollers Nord, l'Associació Entre Mares us convida al següent Taller:



"JO DONA, JO MARE"



A càrrec de la Frida Sánchez, Terapeuta Gestalt i autora del blog lavidaencolor

Ens presentarà la seva proposta "Jo Dona, Jo Mare", un grup de creixement personal adreçat a dones que han estat mares. Ens explicarà els conceptes bàsics de la Teràpia Gestalt i ens proposarà fer un petit "tast" del seu curs "Jo dona, Jo mare".

L'objectiu és facilitar un espai on la protagonista és la dona, on pugui treballar els seus assumptes personals i alhora retrobar-se amb si mateixa.



L'activitat és totalment gratuïta i oberta a tothom, tot i que us recomanem que us apunteu a l'event que tenim creat al facebook:

Us hi esperem a tots !!


Activitat que es realitzarà al Centre Cívic Granollers Nord (C/ Lledoner, 6)




 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada